Na jarní zahrádce - kytičkování a zraková percepce

Kód: 7828
49 Kč 49 Kč bez DPH

materiál v pdf

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hry se zrakovou percepcí

a) Zraková paměť – dítěti předložíme obrázek (kartičku) se zahrádkou. Potom co si dítě obrázek prohléhne (10s), obrázek otočíme a vyzveme dítě, aby květiny dalo do záhonu v deskách ve stejném pořadí. Obtížnost můžeme ztížit tím, že necháme dítěti prohlédnout obrázky se stíny.

b) Na zahrádku dáme květiny a dítě si obrázek prohlédne. Potom jednu květinu dáme pryč, a ptáme se … Co zmizelo?

c) Necháme dítě prohlédnou zahrádku - změníme jednu, dvě, tři květiny – dítě se znovu na obrázek podívá a popíše změny. Můžeme využít prostorové pojmy – vpravo, vlevo, uprostřed – první, druhý poslední, atd. Ztížení nebo další varianta hry je, pokud změníme pouze umístění např. dvou věcí, které přehodíme.

d) Sluchová paměť - dítěti vyjmenujeme květiny, které chceme, aby byli na zahrádce – potom ho vyzveme, ať otevře desky se zahrádkou a umístí je v tom pořadí, kterém je slyšelo. Začínáme postupně – 3 květiny a přidáváme. Pokud je třeba hru zlehčit, můžeme přistoupit k variantě, že zahrádku dítěti při vyjmenovávání květin necháme otevřenou, tak aby dítě na obrázky vidělo – v takovém případě se však již nejedná o nácvik sluchové paměti, ale mezistupeň, pokud se opravdu nácvik nedaří.

e) Figura – pozadí – dítěti dáme kartu se zahrádkou a dítě naskládá obrázky podle předlohy – hrát můžete i hry s pamětí, ale je třeba, aby dítě ovládalo nejprve přímé složení zahrádky.

f) Stíny - stejná varianta jako e) 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: